27 maj, 2012

Fototriss - Somrigt


Fototriss denna vecka har tema Somrigt.
Jag tolkar den utifrån ätbara saker som jag älskar under sommaren - jordgubbar är det somrigaste jag vet, sallad med jordgubbar är  favoritmaten under varma dagar och så en glass förståss är alltid rätt.
Man kan delta i en tävling där priserna kommer från Coolstuff och det gör jag härmed ;-)

Oj  - jag vann ;-))) så enormt roligt att vinna en fototävling. Tack för alla röster - det betydde jättemycket att gå till final att sedan vinna är helt otroligt roligt!

19 kommentarer:

4U2 sa...

Jordgubbar och glass, utan de ingen sommar! :)

Jah Hollis sa...

Läcker (bokstavligt talat) somrig triss.

Anita A sa...

Jordgubbar och glass är klassiskt somrigt. Jag har aldrig testat jordgubbar i sallad, tack för den idén!

Pialotta sa...

Det är väl något av det somrigaste vi har :) Riktigt gott o mysigt :)

Rebecca Erkenstam sa...

Ohh härlig fototriss!

Ess-Dubbelv sa...

Mmm, smaskig triss!! ;)

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

Grattis, du är i final i tävlingen och omröstningen har just börjat!

Anneli - A'la Foto sa...

Så läcker triss! Jordgubbsbilderna är riktigt läckra!!

Grattis till finalplatsen!

trollet sa...

Härliga sommarbilder, grattis till finalplats!=))

Anni sa...

En helt underbar triss, jag tokgillar de klarar färgerna och hur snålvattnet rinner till i mina mungipor!
Tänk det collaget som fondtapet i köket ...

Craxyknas sa...

Oh sommar ur smaklökarnas synvinkel. En smarrig sommar. Läckert :)

Gunsside sa...

Fristende sommerlig triss, herlige bilder ;)

BP sa...

Stort grattis till vinsten!!!

Helena/Bildbloggerian och Fototriss sa...

Ett stort grattis till dig, för du har vunnit första pris i tävlingen! Din vinst är ett presentkort från Coolstuff och jag kommer kontakta sen dig med information om vinsten :)

SoF sa...

Underbart somriga trissbilder!

Stort Grattis till vinsten/SoF

Christina sa...

Stort grattis! En jätte härligt somrig triss!

Åke sa...

Grattis till din fina somriga triss :) Den var bra!!!

mammakero sa...

Grattis till vinsten!

BP sa...

Stort GRATTIS till vinsten!!! Bästa bidraget vann!

Åsså frossar vi båda två hos Coolstuff eller hur !!!